Najczęściej zadawane pytania
Pytania ogólne
1. Czy napisy są wyszywane czy przyklejane?
Ani to, ani to :). Nasze napisy nanosimy techniką drukarską z materiału o fakturze aksamitu co zapewnia ich trwałość i możliwość prania. Materiał z którego wykonana jest personalizacja posiada certyfikat OEKO-TEX Standard 100 Class, co oznacza, ze wolny jest od substancji szkodliwych m.in. barwników alergizujących i metali ciężkich. Dbamy o bezpieczeństwo maluchów.
2. Czy można prać w pralce personalizowane produkty?
Większość naszych lal i wszystkie plecaczki można bezpiecznie prać w pralce w temperaturze 30 stopni, stosując delikatny program. Effiki można prać tylko ręcznie.
Termin realizacji
3. W jakim terminie zostanie doręczone moje zamówienie?
Na stronie każdego produktu wyświetla się maksymalny czas, w którym wyślemy zamówienie. Są to zazwyczaj 2 dni robocze od momentu złożenia zamówienia (dla zamówień płatnych online lub pobraniowych) lub od otrzymania wpłaty (w przypadku przelewów zwykłych). Przykładowo, zamówienia złożone w poniedziałek wysyłamy w środę z dostawa w czwartek. Termin ten może wydłużyć się w sezonie świątecznym lub wakacyjnym (o czym zawsze informujemy).
4. Czy mogę liczyć na ekspresowa wysyłkę ?
Na Państwa życzenie wysyłka może nastąpić wcześniej (w tym samym dniu roboczym lub następnym), jednak taka usługę prosimy zawsze potwierdzić u nas mailowo (biuro@domlalek.pl). W okresie wakacyjnym, przedświątecznym lub gdy jesteśmy poza naszą siedzibą ekspresowa wysyłka może nie być możliwa.
Składanie zamówień
5. Nie widzę w koszyku napisów jakie powinny być w zamówieniu.
Wszystko jest w porządku, napisy będą widoczne przy finalizacji zamówienia. W przypadku, gdyby napisy nie zapisały się w sklepie, zawsze skontaktujemy się telefonicznie lub mailowo. Nigdy nie wysyłamy personalizowanych produktów bez napisów :).
6. Jak zakupić dwie lub więcej takich samych lal z rożnymi imionami?
Prosimy o pojedyncze dodawanie lal do koszyka.
7. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Prosimy o składanie zamówień w naszym sklepie internetowym, gdyż jest połączony z usługą kurierską. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy techniczne, zawsze służymy pomocą mailowo biuro@domlalek.pl . Nie przyjmujemy zamówień w trakcie rozmowy telefonicznej z uwagi na ryzyko błędu.
8. Co oznacza „serduszko” przy wyborze napisu ?
Symbol serduszka nanosimy na życzenie przy imieniu lub innym wybranym napisie :).
9. Czy zamówienie może trafić na inny adres niż adres zamawiającego?
Oczywiście, nasze produkty możemy wysłać na adres osoby, którą chcielibyście obdarować. Wystarczy w trakcie dokonywania zakupu podać inny adres dostawy niż dane zamawiającego. Faktura zostanie dostarczona tylko w formie elektronicznej na Państwa e-mail.
10. Czy mogę zmienić złożone zamówienie lub je uzupełnić?
Nie ma problemu, o ile nie zostało już zrealizowane. W takim wypadku prosimy o pilny e-mail na biuro@domlalek.pl, w tytule maila prosimy o wpisanie „ZMIANA”. Jeśli zamówienie zostało już zrealizowane najprawdopodobniej nie będziemy mogli już go zmienić.
Wysyłka zamówień
11. Czy jeśli zamawiam kilka produktów, to za dostawę płacę tylko raz?
Tak, w dodatku dla zamówień powyżej 199 zł płatnych przelewem wysyłka jest gratis.
12. Czy wysyłacie paczki za granicę? Tak, szczegółowy cennik znajduje się tu: