Najczęściej zadawane pytania

Feeling happy

 

Pytania ogólne

1.      Czy napisy są wyszywane czy przyklejane?

Ani to, ani to :).  Nasze napisy nanosimy techniką drukarską z materiału o fakturze aksamitu co zapewnia ich trwałość i możliwość prania. Materiał z którego wykonana jest personalizacja posiada certyfikat OEKO-TEX Standard 100 Class, co oznacza, ze wolny jest od substancji szkodliwych m.in.  barwników alergizujących i metali ciężkich. Dbamy o bezpieczeństwo maluchów.

2.       Czy można prać w pralce personalizowane produkty?

Większość naszych lal i wszystkie plecaczki można bezpiecznie prać w pralce w temperaturze 30 stopni, stosując delikatny program.  Effiki można prać tylko ręcznie.  

 

Termin realizacji  

3.      W jakim terminie zostanie doręczone moje zamówienie?

Na stronie każdego produktu wyświetla się maksymalny czas, w którym wyślemy zamówienie.  Są to zazwyczaj 2 dni robocze od momentu złożenia zamówienia (dla zamówień płatnych online lub pobraniowych) lub od otrzymania wpłaty (w przypadku przelewów zwykłych).  Przykładowo, zamówienia złożone w poniedziałek wysyłamy w środę z dostawa w czwartek. Termin ten może wydłużyć się w sezonie świątecznym lub wakacyjnym (o czym zawsze informujemy).

4.      Czy mogę liczyć na ekspresowa wysyłkę ?

Na Państwa życzenie wysyłka może nastąpić wcześniej (w tym samym dniu roboczym lub następnym), jednak taka usługę prosimy zawsze potwierdzić u nas mailowo (biuro@domlalek.pl). W okresie wakacyjnym, przedświątecznym lub gdy jesteśmy poza naszą siedzibą ekspresowa wysyłka może nie być możliwa.  

 

Składanie zamówień  

5.      Nie widzę w koszyku napisów jakie powinny być w zamówieniu.

Wszystko jest w porządku, napisy będą widoczne przy finalizacji zamówienia. W przypadku, gdyby napisy nie zapisały się w sklepie, zawsze skontaktujemy się telefonicznie lub mailowo. Nigdy nie wysyłamy personalizowanych produktów bez napisów :).

6.      Jak zakupić dwie lub więcej takich samych lal z rożnymi imionami?

Prosimy o pojedyncze dodawanie lal do koszyka.

7.      Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Prosimy o składanie zamówień w naszym sklepie internetowym, gdyż jest połączony z usługą kurierską. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy techniczne, zawsze służymy pomocą mailowo biuro@domlalek.pl . Nie przyjmujemy zamówień w trakcie rozmowy telefonicznej z uwagi na ryzyko błędu.

8.      Co oznacza „serduszko” przy wyborze napisu ?

Symbol serduszka nanosimy na życzenie przy imieniu lub innym wybranym napisie :).  

9.       Czy zamówienie może trafić na inny adres niż adres zamawiającego?

Oczywiście, nasze produkty możemy wysłać na adres osoby, którą chcielibyście obdarować. Wystarczy w trakcie dokonywania zakupu podać inny adres dostawy niż dane zamawiającego. Faktura zostanie dostarczona tylko w formie elektronicznej na Państwa e-mail.

10.   Czy mogę zmienić złożone zamówienie lub je uzupełnić?

Nie ma problemu, o ile nie zostało już zrealizowane. W takim wypadku prosimy o pilny e-mail na biuro@domlalek.pl, w tytule  maila prosimy o wpisanie „ZMIANA”. Jeśli zamówienie zostało już zrealizowane najprawdopodobniej nie będziemy mogli już go zmienić.  

 

Wysyłka zamówień

11.    Czy jeśli zamawiam kilka produktów, to za dostawę płacę tylko raz?

Tak, w dodatku dla zamówień powyżej 199 zł płatnych przelewem wysyłka jest gratis.

12.   Czy wysyłacie paczki za granicę? Tak, szczegółowy cennik znajduje się tu:

https://domlalek.pl/Dostawa-i-platnosci-cterms-pol-32.html

pixel